Övningsköra

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Det enda spännande som har hänt är att jag har övningskört med pappa. Jag var livrädd för det var första gången vi skulle köra på landsväg. Just det livrädd. Det kändes som om jag skulle kräkas när jag satt bakom ratten och skulle köra ut från parkeringsfickan. Hitta dragläge, köra iväg, växla upp till tvåan, till trean, fyra, 70 km/h. Ah. 
Men det gick bra. Jag klarade det och när jag kört en stund kändes det bättre mycket bättre. 


¨¨


The wind is in my hair. Playing around. 
Watching the sun breaking the horizon. They'll call it sunraise 
A birth of a new day. A day to be happy. Are you happy?
I'm happy cause the wind playing around in my hair and the sun in my face
make me feel alive and thats the only thing I need right now.
But do you now what makes me most happy?
It's you.


 

Kommentarer
Postat av: Carro

You make me happy too!

2009-08-10 @ 00:03:49
URL: http://www.carros-tankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0