Så sjukt omotiverad att jag inte ens kan komma på en rubrik.

Sitter och har håltimma och det är helt värdelöst eftersom den är på en och en halvtimma och vi slutar klockan fyra. Usch alltså. Det känns bara för onödigt. När jag kommer hem måste jag ut och springa också och de tär ju tråkigt. Men nu är det tagga träningsdagbok som gäller eftersom det är det vi gör på idrotten. Har sämsta konditionen ever alltså så den kan ju bara förbättras. Undrar bara var jag ska springa? Solfjädern går iallafall bort eftersomjag har fått för mig att det bor en gubbe bland träden som kan våldta mig eller nått. han finns säkert inte men man vet ju aldrig alltså.

Dom har gjort om vårat schema lite också så nu verkar det som vi har fler lektioner med den andra klassen och det känns skönt. Hoppas att detta schema kan fungera. Det var ändå helt okej.




Varför har jag inte en sandstrand att springa på??

Allt skulle vara så mycket bättre en en skog med en eventuell gubbe.


/Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0