Dan före

Hej. God jul. Humbug. Vad ni vill.

Idag är det den 23:e. Dagen före den 24:e som vi alla går och väntar på. Dagen har varit otroligt seg och tråkig men snart är den slut. Yes.

Jag har slagit in lite julklappar men jag har fortfarande några kvar som inte är helt färdiga om man säger så. Jag är taggad nu även om julkänslan inte är vad den borde.

Imorrn bär det av till släkten i finnerödja precis som vanligt. Vi åker alltid dit på julk och jag och Cornelia är nästan alltid med. I alla fall så bär det av dit och Annalenas mamma har gjort massor av julmat som hon matar oss andra med. Jag gillar egentligen inte julbord men det får väl gå ändå. Det går nog ner något.

Sen på kvällen ska vi vara hemma hos pappa men som vanligt kommer mamma, Johan och Jonis vara där också. Vi ska öppna paket och äta julmat en gång till. Nästa år ska jag äta tacos. Det har jag bestämt. Jag gillar julen. Det är mysigt attt öppna julklappar och se när de man köpt till öppnar sina. Fast det är väl nåttt som kommit de seanste åren och så. När jag var liten var jag som alla andra barn. Självisk och egotrippad. Fast det är väl samma sak?

Det blir nog en bra jul.


 

Del av otroligt fin julgran (tagen med webbkamera big no no när man har system)




Jag och Siri som tvillingarna i Shining. Otroligt elaka och onda :p

(Jag försöker säga något när bilden tas. Det är därför jag ser lite fail ut)

Men visst är vi snygga?



Julkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0