Tied in knots

Hej!

Nu ska jag sätta mig och plugga en stund. Se till att få något vettigt gjort. Klockan fem ska jag träna! Det har jag bestä...Nu ringer det....

....

... Så det var bara Cornelia. Det har jag bestämt. Ska plugga lite glosor nu via glosboken och sen ska jag plugga till samprovet och ta anteckningar. Det kan bli kul.

Idag har varit sjukt värd. Gick upp vid åtta. Tog en dusch och blev rädd för bloody Mary, lyssnade på mix megapol. GRY IS BACK FOR REAL. Pappa skjutsade mig till skolan och vi tittade på en film om hur människor blir till. Hela historien från att hitta nån att leva med tills att en liten bebis låg i skåidisens armar och såg glad ut. Perfekt. Sen var det lunch som för mig bestod av fem små bitar qourn och  kanske hundra riskorn. Ja var inte hungrig.

Sen hade vi hörförstålese på engelska och det gick rätt bra. Sen var det historia och då sneekade jag och några andra tidigare eftersom vi lika gärna kunde läsa hemma.

Sen såg jag och Anton 11 svänga förbi när vi satt på 16. Det sög men då kunde jag köpa massa godsaker på pressbyrån istället. Wienerbröd och dumlekolachokladkaka.  En regel är att det som har strykits ver inte ska läsas.

Sen kom bussen och vi hoppade på.

Har ni suttit längs bak? Det surrar hur mycket som helst. Typ som världens traktor. :p

Nu ska jag öppna samboken.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0