Det finns inga ord - Kent

Sitter och lyssnar på Kents nya skiva och typ... det är det enda jag gör och jag kan tyvärr inte recensera den för jag vet inte vad jag tycker än. Och nu blev det reklam.

Idag börjde med att jag insåg at jag skulle komma försent till skolan eftersom 11:an skulle gå 9:00 och 16 skulle gå 9:20 eller 9:50. jag fick ha ångest för att behöva knacka på dörren till klassrummet och få skämmas inför alla. Haha. Sen klev Anton på och jag bara fijo (Puh) då slipper jag göra det själv. Plus sällskap på bussen. När vi kom fram var väl klockan 36 eller nått och då gick vi på alibaba och köpte godis. mums.

Mötet med Åke gick som väntat. Jag fick höra det jag redan visste och fick sitta och nicka och svara på konstiga frågor. Sen blkev jag sur och stack hem istället för att gå på mattestuga med JuliaX2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0