Ha

Vet ni vad som hände idag vid bussen? Jo en mamma skulle av med sitt barn i barnvagn men när hon hoppar av så fastnar barnvagnens hjul under bussen. Stenhårt lixom. Den gick inte att rubba och bussen gick inte att höja heller. Oops what to do next? Typ alla fick gå av. Jag skulle av där så jag var redan av. Sen försökte bussis höja bussen men det gick inte. Busschauffören (bussis) hoppade ut och lyckades på något sätt vrida loss barnvagnen. Det var en rolig syn. Som tur var hände det ingenting med barnet eller så. Men då hade det ju inte varit kul och jag hade aldrig valt rubriken "Ha".

Kom nyss hem från skolan där vi som sista lektion ahde funktionsträning på Haga. Det var faktiskt rätt kul. Skönt. Lite pilates över det hela och nu känner jag mig glad och nyttig. Nu ska jag starta ett nytt liv för ty 30 gången på några månader. Men men. Det är kul att starta dem. '


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0