Jäkla vaccin.

Alltså jag har aldrig blivit sjuk av ett vaccin. Aldrig, aldrig, aldrig. Förrän nu. Svinis tog mig. Först kändes det ingenting. Inte när sköterskan stack och inte i amren men efter att tiden gick så började det göra allt ondare i armen. I lördags kände jag mig lite trött på morgon. Sen åkte jag till stallet och red. Som för övrigt gick åt skogen. Men hej. Jag satt kvar. Hur som helst så kom jag hem och kände mig tröttare och tröttare plus min huvudvärk som blev värre och värre. Sen däckade jag vid typ 21:00. Frös som satan. Men nu är jag pigg och allert igen och idag har jag och pappa jobbat på en liten hemlig grej. Det är ju snart jul :p



Oh crap. Fit for fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0