Regn

Oj vad det har regnat idag. Massor. Men inte just nu. eller jag är ju innne så jag märker väl ingenting. Idag har varit ganska slapp. Hade matte på morgonen. Sen världens hål eftersom det var redovisning om Rom och jag hamnade i gruppen på eftermiddagen. Såklart. Men det gjorde inte så mycket. Det var rätt nice. Köpte kladdkaka med Anton och typ hängde med massa folk. Eller kanske mina kompisar. Vi kastade papper på varandra. Kul. Visst när man är tre eller i vårat fall 17. Hur som helst blev det min tur att redovisa och det gick väl okej. Jag är inte så bra på det där med muntligt men men. Vi får väl se.

Jag har hoppat av mitt IV-val. Yippie. shit vad skönt. Nu ska jag bara läsa Franska steg 5 istället under trean.- Det kan nog funka. :p

Idag påväg hem från skolan var det en jäkla massa folk på linje 31. Jag undrade vad de hade i görning och det var ju konstgt att så många skulle dit. Hm de skulle ta svinis förstås eftersom mässan ligger där. Hitills har jag väl inte nämt svinis här i bloggen? Hm jag ska inte ta upp det nu heller.




Siri sitter på ett skåp efter att jag fått hjälpa henne upp.




Anton sitter på skåp. Han hoppade upp själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0