Tråksöndag.

Sitter här och har precis jobbat lite matte. Nu har jag gett upp och ska fortsätta lite senare. Fan jag är så körd här alltså. Det kommer att gå åt skogen. Jag förstår ju ingenting av det vi jobbar med. Linjära funktioner. Det är prov på torsdag så ajg måste lära mig det här snart. Mamma och Johan har hjälpt mig och utan dem hade jag varit kördare om man nu kan säga så. Så tack för hjälpen.

Har för övrigt världens tränigsvärk och den har suttit i sen igår och kommer nog släppa på tisdag. Lovely. Not. Usch jag hatar träningsvärk. Det enda positiva är att man vet att man gjort något bra för kroppen.

Jag har fått en ny design också. Vad tycks? Det är Frida som har hjälpt mig och hon är grym. Jag gillar den i alla fall starkt.

Hoppas ni gör det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0