Glad


Känner mig på bra humör idag (till skillnad från igår som var en jävla skitdag. Missade två 16bussar, en 11 och en 701) Inga läxor tills imorrn. Yeah. Imorrn ska jag till läkarguppen på samtal om livmoderhalscancervaccin (Stört långt ord det där) Man måste tydligen det för att få ut receptet på den. Jag och syster ska dit imorrn klockan halv nio. Missar inte ens franskan. Men men. Vill man ha sprutan så. Och det vill jag. Även om den ska göra sjukt ont. Annalena kanske kan ta den på mig. Vi får se.























Syster och bror i Italien.
























"Du är min hjälte för du vågar vara rak

du är min hjälte för du är precis så svag som jag"


Kent vinternoll

Så grymt.


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0