Sovmorgon

Har sovmorgon idag eftersom Petra IV-läraren är på kurs, eller med holländare i stockholm.- JAg bryr mig inte så mycket om anledningen. Bara jag får ha sovmorgon. Det är ju hur skönt som helst. Ligga kvar i sängen hur länge som helst. Ta en dusch, titta på vakna, blogga, kolla facebook. Allt möjligt. Ta egobilder.

Nu är det naturkunskap som väntar oss och sedan lunch. Engelska och Historia. Värd dag. Ska också köpa en biljett till la risbergskafest som är på torsdag vecka 43. Det kan nog bli kul. Man får ju gå dit i alla fall. Ge det en chans. Temat är bröllopsnatt. Hm... bröllopsnatt som i bruden och brudgummens första natt? eller som i alla gäster festar sönder som i reklamen för vad det nu är? Ja antagligen den senaste. Hoppas man ju. Nej det blir jag och Siri i alla fall och kanske Julia? Hoppas det.





Egoistisk som jag är. Den kan ju fungera som dagens outfit också.

Jeansleggins från Veromoda

T-shirt från Gina tricot

Kofta från H&M


Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0