En vanlig eftermiddag.

Har nyss kommit hem efter en helt ok dag. den har gått minst sagt uppochned och jag har varit både ledsen och glad i skolan. Det är verkligen så just nu eftersom allt i skolan påverkar mig. Vi är typ 15 kvar i klassen och det är tal om att fler ska byta. Vi kommer vara 13 då. Hallå vi var 13 tjejer i klassen på högstadiet! I alla fall så känns det lite uppochned just nu. Hade en ganska meningslös engelskalektion men en ganska rolig historialektion då vi fick lyssna på andra, från både a- och b-klassen, som redovisade om historiska förmål. JAg hade redan redovisat så jag slapp. Redovisade om en Holländsk kakelplatta.

Sen cyklade jag hem i grymmaste motvinden och gjorde som jag gör väldigt ofta.

1. Låser upp och slänger posten bredvid mikron.

2. Springer på toa eftersom jag vanligtvis hållt mig hela dagen.

3. Ser vad jag ska äta om jag är hungrig.

4. Kommer på att jag vill ha yoghurt med müsli.

5. Sätter på Tyra Banks-show.

6. Stänger av Tyra Banks-show eftersom ajg tröttnar på hennes tjat om "Svarta är lika bra som vita"

7. Ja kanske kommer på att jag ska göra något vettigt eller så slår jag på datorn.

Så här gör jag ofta. När jag inte gör annat vill säga.

Har kommit på en anna grej som jag kanske borde införa i min blogg. Eftersom jag gillar att fota tänkte jag börja lägga ut mer bilder som jag tar. Typ "today's photo" eller nått sånt.

~




footprints...


Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0