Go' kväll

Idag har varit en lång dag. Vädligt lång. Matte, Historia, Samhällskunskap, Svenska, Engelska.

Två prov.

Antikens Grekland och ett fjuttigt engelskaprov.

Båda gick bra så det kändes skönt.

Imorrn är det STUDIEDAG.

WOHOOOOOOOO!

Yes vad skönt det ska bli. Sova, ta det lungt, ha det skönt. Måste nog tyvärr plugga massar också men det ska nog gå bra. Vi har franskaprov på måndag och matteprov på torsdag. Men om jag börjar träna idag ska det nog gå riktigt bra.

Har tittat på idol ikväll. Precis som jag alltid gör och jag måste säga att många föll idag. Platt. Men jag tror att jag har hittat några favoriter. Tove från Umeå och Erik från någonstans. De var verkligen bra idag. Men som sagt de kan ju sjabbla sig fortfarande. Egentligen är ju Idol ganska uttjatat men man vill ändå se det. Undar varför?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0