Jobb

Hej. Sitter i skolan och väntar på att naturkunskapen börjar vilket är om 61 minuter. Nu på morgonen har jag varit ute på deiles sibyllarestuarang och lämnat mitt CV: De sökte extra- och sommarjobbare och jag kom på mig själv med att inte ha något jobb. JAg sökte helt enkelt. Hoppas de gillar mitt personliga brev! För övrigt så hatar jag att skriva de där personliga breven. När man måste rosa sig själv för att de ska tycka att man är värd ett möte. Typ jag är glad och tycker om at arbeta. Jag kan ta mycket ansvar och tycker om att träffa nya människor.
Så fortsätter det och fortsätter tills brevet är slut. Jag tycker det är jättesvårt att hylla mig själv. Även om jag är nöjd med det jag gör.

Hm. Jag får i alla fall svar i slutet i veckan. Om jag får komma på intervju eller inte. Så håll tummarna för mig så kanske jag kan bjuda på fika i sommar. Just nu sparar jag verkligen. Allt som inte är småpengar. Dvs jag bävar föra tt jag måste köpa en mascara och ett par solglasögon.

Det är fint väder iag. Solen skiner. Jag kanske får ta mig en liten promenad lite senare. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske bara sitta och slöa här. det är inte helt fel.

Puss och kram

: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0