Just dance

Första riktiga IV-valslektion är avklarad och jag känner mig sjukt taggad och glad. Att springa runt med kameran och fånga de fina stunderna i våra liv. Åh ibland älskar jag det så mycket.
Jag hade en liten sovmorgon idag. Eller liten? Stor snarare. Enda till elva. Åh så skönt det vvar. I morgon blir det dock vanlig tid för mig. Havl sju är det då.

Just nu tittar jag på fångarna på fortert. Det är kul. Föräldrar mot barn. Jag hejar på barnen för det känns roligare om de vinner. Sen är det Soyouthinkyoucandance. Mitt lilla favoritprogram. JAg vet inte vad det är som drar mig förutom att deras dans är så vacker. På riktigt. De är så otroligt begåvade och ibland önskar jag att jag var likadan. Men man kan ju inte få allt och hitills har jag inte känt mig mindre lycklig.



men man kan få drömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0