the way it feels right to me

Hej igen. Har nyligen kommit in efter en så kallad power walk. En promenad full med kraft. GO me. Jag mår så mycket bättre av att gå ut och röra på mig en halvtimme eller så. JAg känner det i kroppen när jag inte går. JAg blir helt rastlös. Annars är jag väldigt lat av mig men  nu har jag gått varje dag nästan i två veckor och nu känns det som jag måste för att må bra.

 Snart är det middag och i morgon har jag min första körlektion på evigheter. Backning står på schemat, Oj, laddat var det här för snart ska körkortet sitta där som en smäck. Och ja sen, sen blir jag livsfarlig ute på vägen. Ikväll blir det nog en film med mig själv. Jag ska också måla naglarna i passande kulör, bestämma vad jag ska ha på mig på skolan på tisdag och träna på olika frisyrer. Okej det sista var en lögn. Sant är dock tyvärr att jag redan nu planerar vad jag ska ha på mig. Men men sånt är livet Är man tjej så är man. 





Inget smink och soffsmutsigt hår. Kommer inte synas på tisdag då jag har trollat bort det. Men såhär fin är jag under fasaden.

Jättefin! Verkligen!

Några frågor jag alltid ställer mig.

Hur många är famlijen Skarsgård?

Hur kan man inte tycka om choklad?

Varför hittar man alltid massa kläder när man är pank?

Varför kan man inte sluta svälja när man har ont i halsen?

Varför tar varmvattnet alltid slut när jag duschar men inte när någon annan gör det?

Vi lever i en värld av frågetecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0