this is the way

dagen har tillbringats hemma hos jessica med två filmer.

Underbara älskade och Shining

två av mina favoritfilmer och en av mina favoritkompisar. Bättre kan det inte bli. Snart vankas det middag och sen ska det njutas av en stunds firhet innan skolan drar igång igen. Det är då det riktiga allvaret börjar. I morgon ska jag först till tullängen för mitt iv-val som är fotografisk bild a. Sen efter det ska jag på en halvtimme ta mig från tullängen till risbergska för nästa lektion. Yeah right! Det blir till att cykla som en dåre.

Sen ska jag på körlektion också vilket betyder att jag måste komma ihåg mina böcker. Problemet är att den börjar innan skolan slutar. Jag måste fjäska lite för annmarie så hon inte blir alltför ledsen. Eller arg snarare. JAg känner mig inte helt hundra i det där. Men men inte mycket att göra när en körskoletid är lika eftertraktad som längre sommarlov.



jag är glad att jag har dig

Kommentarer
Postat av: jessi

2010-08-29 @ 21:27:47
URL: http://photographsandmemories.blogg.se/
Postat av: jessi

hanna finafinafinaste hanna. ÅH så glad jag blir nu, av ditt inlägg, av din kommentar, av dig! du är så himla bra. TACK så hemskt mycket för idag, jag är ärad över att få vara din vän. jag måste också säga att din bloggdesign är helt stört fin. bilden på mig är däremot inte så fin. men det är okej, haha. du och jag min vän. hösten! <3

2010-08-29 @ 21:28:56
URL: http://photographsandmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0