Yellow




Säg hej till Ivan :)

Han flyttar till oss den 28/2 och är en glad och fin kisse.

Har inte hunnit blogga på ett tag därför att jag har skrivit på en riktigt sketen uppsats under veckan. Nu är den inlämnad och klar så nu kan jag blogga igen.

Inte så mycket har hänt sedan sist. Nä ingenting. Eller vänta det var en sak? Hm just det vi åkte och tittade på kattungar i kumla. En av dem råkade inte ha blivit tingad än. Nu är den det :p

 IVAN!!!

Som vi föll pladask för. det gjorde vi med hans syskon också. Men nu går  jag lixom och säger för mig själv. Ivan ivan ivan ivan. Ja det funkar ju. Som sagt så flyttar han hem till oss 28 feburari eftersom vi är borta under sportlovet. Han får då bo med sin mamma tills dess. Det bästa för honom och oss.



Ivan och hans syskon. Isor, Isac och Ines.

Ivan ligger troligvis längs fram till höger men han och hans bröder är sjukt lika.

På onsdag ska vi hälsa på honom igen och förhoppnings vis lära oss vem som är vem :p


För överigt nu när jag släppt bomebn så har jag varit och skottat snö på taket i dag. I två timmar. ALDRIG MER!!!

Nu känner jag verkligen hur träningvärken kommer att slå till i morgon. USCH!

Men men imorgon är det en ny dag med nya möjligheter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det blev en kisse till slut! Så roligt! Massa kramar!

2010-02-07 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0