Don't stop me know

Hej!

Sitter här och funderar lite på vad jag ska skriva. Buseen var inte försenad i morse. Astrid gav oss bara 39 ord. Jag har skrivit mitt pippibrev och analyserat Zeitgeist nästan färdigt. Jag måste duscha!  Det är So you think you can dance ikväll. Något som jag tycker om att se. De är lixom så otroligt begåvade. Ibland önskar jag mig en egen begåvning. 

I morgon är det torsdag vilket betyder en massa skojs. Typ Matte, histioria, samhällskunskap och svenska. KAn det bli bättre. JAg ska träna också. HAr jag bestämt :p

Imorse försov jag mig. Vaknade en timme och tio minuter senare än vad som var tänkt. Not good at all. Men jag klarar mig.


Vi ska till franskrike med klassen i mars. Det har jag glömt att dela med mig av. Vis ska till Strasbourg på en sorts Eu grejs och det ska bli väldigt kul. Tänk att just vi får åka.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0