Elsewhere

God kväll.

JAg har precis skickat in min analys om filmen Zetgeist Addendum. En konspirationsfilm om banksystemet i världen. Hm. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Den som vill veta får helt enkelt se den. Det kan man göra på google.

Idag tror jag att jag varit ganska flummig. Eller ja det har jag. Men det är alltid kul. Sne somnade jag nästan på svenska lektionen när vi tittade på en Molieréfilm. ZzZz. Sen tog jag bussen hem för det var ssita lektionen. JAg tittade på gamla avsnitt av top model och tränade ett pass funktionell träning. Hoppas på tränigsvärk så jag känner att det ger resultat.

Idag kontaktade mamma en uppfödare av Sibiriska katter och på söndag ska vi åka och hälsa på några i kristinehamn för att se om min kära sis tål dem. Jag håkker tummarna för att det går.

Vem vet snart finns det kanske en kissemiss hemma hos oss. Det vore mysigt.




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas verkligen att det går bra, ska hålla tummarna! Kram

2010-01-14 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0