Shiver

Cornelia blev allergisk! Det är det som hände när vi hälsade på. Först gick det jättebra. Lycka. Påvägen hem kom allergin. Men det sägs att förtila hanar är de värsta och det var en där. Vi ska testa igen med en annan katt. Håller tummarna.

Sen måste jag ge ett boktips. "Tu man hand" Om en kille med många problem. För mig var den riktigt gripande men det är inte säkert att man tycker. Den är rätt speciell. Tycker man att anna janssons språk är fantastiskt kommer man hata den här boken. Men jag som hatar anna janssons språk tycker om den här boken. Sen gillar jag böcker om det mörka svåra. Eller vad det nu är. Det är underbart.



Gör ett försök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0