Tonight must be a magic night

Snart drar jag till Kumla för lite härligt tjejpartaj hemma hos Lisa. Kameran är fulladdad och allt är frid och fröjd. Träffas på Maxi klockan 19:30 maxi är inget matställe som siri trodde utan en vanlig Ica maxi. Kumlas stolthet så att säga. Idag har gått omkring med en härlig känsla i kroppen idag. Nämligen att jag har varit supersnygg. Det kåter ju ego som få men idag kände jag mig snygg alltså. Det är alltid roligt. Nu var jag nog inte så snygg trots allt. Osminkad t.ex. Men det är ju känslan som slår allt.





Istapparna utanför mitt fönster



See ya

Kommentarer
Postat av: nor

fin blogg !:) hur e dt?

2010-01-10 @ 14:10:27
URL: http://norshah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0