jag har hittat något vackert vännen

...och så återfick jag lusten att skriva igen

Veckor rullar på. Dagar lika så. Tiden rinner iväg utan att jag knappt märker det.

Veckorna har varit bra. Väldigt bra. Fint väder fram tills för några dagar sedan. Fina kompisar. Mycket fint som händer alltså.

Idag ska jag hem till siri och träffa henne, arvid och adde som vi var på peace med. Tyvärr är karin bortrest så hon kunde inte komma men jag tror att det kommer att bli jättebra. Även om det regnar.

På onsdag åker vi till malta i tio dagar. Kommer hem på söndagen och åker till farmor direkt från arlanda. Jag längtar dit lite. Det var ju ett tag sen jag träffade henne. Eller ja vid stundenten men innan det så var det länge sen. Det är det enda negativa med att hon och resten av släkten bor där de bor. Vi träffas nästan aldrig.

Jag ser fram emot att träffa min kusiner också. Så jag hoppas att de är hemma.

Nu ska jag snart sminka mig och platta håret. Sen ska jag packa en väska och se till att allt är ordnat inför i kväll.

En än gång. Det kommer att bli toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0