det tragiska när vi tjejer inte kan köpa oss en randig bikini, fast den är snygg, vi kommer att se tjockare ut );

Det blir en kortis nu. Snart börjar nämligen fotbollsmatchen jag vill se. Tyskland-Ghana. Jag hejar verkligen på tysklnad i vm. Alla andra hatar tyskland och därför känner jag mig tvungen att gilla dem. Så ja jag hejar på tyskland och det är jag som säger told you so när de vinner. Som man sa. Fotboll är en sport i två halvlekar som slutar med att tyskland vinner. Något likande var det i alla fall.

Idag har jag haft min andra körlektion. Det gick finnemangsen. Har blivit godkänd på växling och strta i backe även om jag behöver träna mer på det hemma :p

Jag gick på stan också en stund och rea-köpte en bikini och en Bh. Jag ska plugga körkortsteori med emma i morgon och då ska vi även sola. Så då får ni se bilder också ;P på bikinin. Men den är snygg.

Kommentarer
Postat av: jessi

din blogg är verkligen GALET fin! <3

2010-06-27 @ 19:29:34
URL: http://absolutjessica.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack du fina <3

2010-06-28 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0