priset vi betalar för att klassas som elit

Igår bloggade jag inget. Ja hade inte riktigt tid för det men jag gjorde en hel del saker som är värda att dela med mig av. Först och främst så sov jag uuuuuuuuut länge och gcik upp vid elva. Jag äslkar verkligen den känslan att sova och det gör inget för att det är sommarlov. Sen var jag hemma och slöade en stund och vid två cyklade jag upp på stan och träffade Siri och Elsa. Vi gick på stan en stund och jag köpte en herrkofta från JC. JAg har letat efter en sån sedan jag var i Strasbourg i våras. Nu hittade jag den och var bara min direkt. Min att köpa och älska och det gick bara inte att låta den hänga där. Då vet jag ju inte vem som kunde få den. Men nu är den i min garderob. eller ja just nu har jag den på mig.

Vi passade på att äta lite glas på våghustorget också och å vad mlysigt det var. Så okomplicerat och fint. Det gillar jag.

Sen vid 16:20 var det dags för min första körlektion och oj vad nervös jag var. Ojoj. Men det gick bra och vi gick igenom körställning och starta och stanna och växling. Jag växlade tydligen lite konstigt så det har jag fått lära om. Så nu måste jag träna hur mycket som helst på det innan nästa lektion så jag kan gå vidare med nästa steg. JAg vill ju inte fastna på växlingar. Vi körde lite grann ute i trafiken också och jag tyckte att det gick bra. Hon var nog ganska nöjd med mig i alla fall, Carro som hon heter.

Nu ska jag baka lite och kanske gå en promenad, fixa lite och ikväll ska jag och jessica träffas för en proemnad och lite picknick.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0