Summer days

Sommarlovet har börjat rätt bra hittils. Det gillas starkt. I torsdagskväll var det "fest" vid rävgången med några klasskompisar. Anledningen till att festen hamnade mellan situatio... nej jag skojar bara jag vet att det heter citations-tecken. eftersom jag har satt fest mellan kaninöronen så betyder det att vi drog innan "fest" blev FEST. Vi var några som inte kände för ett ultimat party så vi åkte hem. Men det var väldigt fint där borta och mysigt så länge det varade.








I fredags var det en minst sagt hektisk dag. Jag bara flängde runt hemma och visste inte vad jag skulle ta mig till. Men sen ringde Jessi och jag följde med henne till hennes medryttarhäst. Jag vet inte var vi var men trevligt var det. Ett mysigt stall, en mysig liten ridtur och en mysig idyllisk picknick. det var så otroligt skönt att bara komma till stallet där allt är så okomplicerat. Jag älskar det. Hästarna bryr sig inte om vilka kläder du har eller om du duschade i morse eller inte. Det är så skönt att man akn vara hur ful man vill och de vill ändå ha en om man bara är snäll mot dem (och ger dem mat) Det var i alla fall en perfekt start på ett perfekt sommarlov.

Sen gick vi på bio och såg "Dear John" den var helt okej. Inte så berörande som jag hoppats men men. Skådespelet var bra.



Jessica och Hero



Fina landet där man bara blir alldeles lugn



Hero passade på att äta mest hela tiden



idyllisk picknickorg



Vi missade bussen med några meter. Kanske femtio. Så det blev att sitta på vägen i fyrtio minuter. Hell yeah!

I helgen har jag inte gjort så mycket. Jag har tittat på en ny mobil eftersom min har fått för sig att stänga av sig då oh då och inte vilja slås på förrän man tagit ur batteriet och startat om skiten. Jag hoppas att den håller sommarn ut för jag behöver inte skriva upp en mobil på "att köpa-listan"




Kommentarer
Postat av: jessi

<3

2010-06-07 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0