dethärärfördig

Ni får ursäkta dåligt bloggande. Eller muttra för er själva eller skälla ut mig. Gör var ni vill. Jag har inte tid att blogga. Eller så vill jag inte. Det är påsklov.  

KENT IGÅR

Jag lär låta som en fjortis när jag säger att jag var så sjukt lycklig. När vi stod och väntade med våra nummer på handen. Då vi visste att vi var de 20 som skulle få platserna vid kravallstaketen. Jag funderade på det där med kravallstaket och tyckte det lät kul. Ordet kravallstaket har fått en ny dimension. Anyway. Vi skulle gå ut från kön. På ett led sen skulle de andra släppas. När jag höll siris hand och vi började gå hörde man som förtvivlade ljud. Eller skri typ. Och Folk började flippa ur där bakom. Då var jag lycklig. Sen när vi kom in och hamnade allra längst fram. JAg var lycklig. Jag står och kollar på scenen. Jag vänder mig om och ser Julia komma springande och inser att hhon kommer att stå bredvid mig. Då flippar jag ur totalt. Föreställ er det och ni är hemma. För precis så var jag då jag förstod att allt köande fick utdelning. Vi fick betalt.

Och sen så jävla bra. Så fint. Stämningen och allt.  De jagar ut vintern.

Den bästa låten var i alla fall kärleken väntar. Så stämningsfullt <3



halv sju på morgonen...usch och fy...tolv timmar senare skulle det se helt annorlunda ut.



lucky number 13



paus på biblioteket som nu har fått en ny plats i mitt hjärta



Jocke Berg vad kan man säga om dig?



wierdobild på en skum ailen i bakrunden





killen svettades mer än någon annan jag någonsin sett, Men grym var han ju.





kravallstaket! jag=bakomkravallstaketet



Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Brinn hjärtat brinn
Du vet du kan förändra allting
Det blåser genom staden i natt
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

~

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Kvällens bästa låt för mig

Kommentarer
Postat av: Linn

WOW! Skulle ge mycket för att få se Kent live!

2010-04-01 @ 21:31:56
URL: http://livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0