h

Herregud jag säger då det. Nu är det längesen jag skrev men jag har en anledning och det är att jag har varit utan internet alldeles för länge. Utan internet. I EN VECKA. Ojoj det var värst. Men jag har i alla fall haft en bra vecka under sportlovet. Fint väder med sol i backarna och toppenfina pister. Fast det var verkligen sjukt kallt vissa dagar. Men riktigt kul att få åka av sig. sen har vi ju varit hemma hos mormor och morfar också. Det är kul att träffa dem men jag blev lite utråkad efter några dagar. Det finns inte så mycket att göra och jag kände inte för att gå ut eftersom det var så himla kallt. Jag ska lägga upp bilder snart. imorgon blir det nog. eller ikväll.

Nu sitter jag här i skolan och ugglar. Ve tinte vad jag ska ta mig till. Vi har blivit totalt mosade av läxor och prov.

Jag höll på att inte komma till skolan över huvudtaget. Bussen kom inte. Jag stod där i mina fina converse och frös. Efter tjugo minuter ringde jag pappa. Han skjutsade mig. TACK.

Idag fyller också min kusin år. Så grattis Felix även om du inte läser det här. Nitton blir han visst. Shit vad gammalt. Och jag fyller snart 18. Om ett halvår. Shit. JAg är som peter Pan. Jag vill inte bli vuxen. Absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0