I'm alive

Jag har återvänt från frankrike och jag mår bra. Dock ar jag kommit fram till en del saker.

1.

 Karma känns så otroligt lockande när mn spenderar en hel bussresa, en hel natt längst bak i bussen med folk som helt och hållet saknar respekt. Som är helt dumma i huvudet och sjunger, skriker, skrattar- allt som börjar på S när det bara är sova som alla andra viill. Det enda som for genom mitt huvud där jag satt och undrade om det var dags att börja gråta vara att karma. Karma. En dag får de igen. Sen kom jag på att det nog redan slagit in för en av dem hade det fulaste skrattet  i världen.

2. Killar i Frankrike är totalt bakom flötet när det gäller tjejer från sverige ( läs blåögda med blont hår) De glor, de glor och sen glor de lite till. När de glott så mycket att det känns obehagligt glor de mera.

3. Jag ser tydligen ut som en som "har väldigt kul"

4. jag älskar att vara utomlands för då kan man snacka skit om alla hela tiden och prata om alla dumma killar och knäppa människo utan att de förstår. Hahaha

5. Ääääääälska britisk engelska alla kategorier. Det finns inget sexigare och man vill att de ska prata och prata och prata. Min britt jag fann på europaparlamentet hade gärna fått prata hela natten. Det hade jag älskat.

Så åk till strasbourg allihopa. Ta med dina vänner och du får en underbar resa. Det fick jag.


och eftersom en bild säger mer än tusen ord så vad säger då inte tio. Så kolla och gör er egen historia.

Once upon a time there was...


























... And so they lived happy ever after


Bonsoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0