"And I just want you to know..."

Snodde detta från Linn som snodde detta av Camilla Läckberg. Jag vet inte om man får göra så, men nu gjorde jag så.

Please don't be mad q:

En bok som förändrat mitt liv: Harry Potter - J.K. Rowling
En bok jag läser mer än en gång: Dassboken
En bok jag skulle vilja ha med på en öde ö: 1001 filmer du måste se innan du dör - okänd författare
En bok som fick mig att skratta:  Min typ Brosa - Johanna Lindbäck
En bok som fick mig att gråta: Malin + Rasmus = sant - Moni Brännström
En bok jag önskar hade skrivits: En till bok av Johanna Lindbäck
En bok som inte borde skrivits:  Så länge vi båda andas - Stephanie Meyer - bokserie som börjar helt okej men som spårar ur så sjukt mycket. Vid fjärde boken är man bortom all räddning.
En bok jag tänker läsa: Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson


Kommentarer
Postat av: Linn

Ingen fara :)

2010-03-06 @ 16:45:09
URL: http://www.livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0