Cause you had a green day

Dagen har tillbringats i Mosås hemma hos Matilda. Hon fyllde 18 år så det blev till att fira med tårtkalas. Mycket trevligt med trevligt folk och gott fika. Jag övningskörde dit och det gick bra. Det enda jag failade på var att jag körde fel. Åkte vilse lite så min snygga entré uteblev. Pappa körde nämligen sista biten.

Sedan bar det av hemmåt och nu sitter jag framför wallander.

Imorgon är det skola igen. Kort dag och jag måste hem och packa inför vildmakrsturen som äger rum på tisdag. Det blir nog mysigt där borta i skogen. Bara det inte regnar. Jag, Maria och Rosanna ska bo i tält tillsammans och laga mat tillsammans. Bacon står på menyn.

Har tagit lite bilder också.

Grönt var ordet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0