Maybe you were right

Jag känner mig trött just nu. Trött i kroppen, trött på skolan, trött på allt lioxom. Det känns som om jag inte vll ha sommarlov heller för jag vet att det blir mitt sista. Denna Bitterljuva känsla. Men hur som helst. På torsdag slutar vi. det blir nog väldigt skönt eftersom jag känner hur skoltrött jag är.

Snart väntar ett långt sommarlov med massa kul saker att göra.

Peace and love - sedan länge inbokat med Siri och Karin OBS tält måste fixas

Idag bestämde jag mig också för att det blir Malta - ja tack

Så det är min sommar.

Peace och Malta. Ska försöka vara hemma lite också. Typ träffa kompisar och så. Det är nästan ett måste efter alla sommarlov jag alltid är borta.

eftersom det var ett litet tag sen jag bloggade, dvs, ingen bloggning igår, tänkte jag bara berätta vad jag gjort.

FREDAG: Skola som vanligt och sedan förfest hos Orsa. Antaligen var det bara fest för mig eftersom den inte skedde före något. Fest. De andra skulle på frimis ( de gamla vuxna) så jag var bara med när de festade upp. Jag drack vatten och kände mig lite fåning. Men hej, det var ändå rätt trevligt. Sen åkte jag hem och åt middag klockan halv elva. Inte okej.

LÖRDAG: Först stalletsom vanligt, teori som var intressant och bra. Sedan hem igen för att äta och slöa och sedan upp till YEAH. Sen bar det av till Coco Thai med familjen för en fin middag.

YEAH= gratisfestival i stadsparken där alla ungdomar hänger varje år. Ganska mysigt för det mesta men inte i år då det var kall och jag sat ti en såndär fin tröja som är natuvit med svarta prickar. Sickad också. Ni vet vilken jag menar om ni sett nån sån. I alla fall så frös jag lite i alla fall.

Nu börjar snart Forest Gump på TV. Den ska ses och till det blir det Ben'n'Jerry för pappas pengar :p









Fin låt av min vän jessica

jessica du är bäst ska du veta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0