Utkast: Maj 12, 2010

Godmorgon!

Jag har sovmorgon idag och om kanske 40 minuter är det nog dags för mig att åka till skolan. Jag kom på en sak. Det kan hända i livet att man får frågan om vem som är viktigast i ens liv. På den frågan finns det två svar. Möjligtvis tre. Antigen svarar du att din familj är viktigast. Du kan också svara att det är dina vänner. Eller pojk/flickvän men det borde ju räknas som vän :) Men har du inte glömt en viktig människa. Den viktigaste någonsin. Du?

Är inte vi viktigaste i våra liv?

För allt handlar ju egentligen om att få oss att må bra. Sen kan vi få andra att må bra.

Lite visdomsord på morgonen. Eller något lulligt trams.

Jag kan passa på att berätta något kul :D idag är Ivan ett halvår. Grattis pluttis.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0