- With every heartbeat

jag läste något så otroligt fint nyss. I en väns blogg. Det var fint och jag blev inspirerad. Man borde inte härmas men jag gör så nu.


mitt skåp, mitt rum och min väska ser ut som bomnedslag - alltid

jag är otroligt slarvig i ena sekunden för att bli pedant i andra

jag är besatt av att vara så korrekt som möjligt när jag pratar och skriver på olika språk

kan vara väldigt blyg

jag älskar verkligen skor

jag är självständig

min familj betyder mest - alltid

jag älskar att skriva

jag är livrädd för fåglar och för att skada mig

jag skrattar åt mina egna skämt

jag är en datornörd

jag är väldigt lat

min favorilåt är bittersweet symphony

jag fastnar för låtar, inte artister

jag har inte så många vänner på facebook men det gör inget

jag har haft komplex för min längd hela mitt liv - tills jag började på högstadiet

jag är inte ens 1,60 m

mitt absolut bästa är ben'n' jerrys half baked

jag älskar när man skrattar så man får ont i huvudet

ibland ser det ut som om jag ljuger när jag talar sanning

jag är väldigt kittlig

mitt favoritställe är hemma hos min farmor när jag får träffa min släkt

det blir oavgjort på frågan skid- eller badsemester

jag har ett holländskt ursprung men kan inte ett ord holländska

är en badkruka men jag badar i alla fall för att inte bli kallad badkruka

jag är otroligt nördig

min favoritmat är allt min mamma gör

jag kallar min lillebror för pluttis fast det bara är en tidsfråga innan han växer om mig

jag kallar min katt för pluttis också

jag tycker om interna skämt

jag är inte så bra på att luras

jag har hög moral

somnar alltid på mage

snoozar alltid minst två gånger

är väldigt dålig på att plugga

drömmer om att någon gång stå ute i ösregn med armarna utsräckta

kan vara otroligt sprallig

önskar att jag kunde sjunga




Kommentarer
Postat av: jessica

2010-05-20 @ 20:12:52
Postat av: jessica

<3

2010-05-20 @ 20:14:22
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0