Kanske, fast vad vet jag och jag bryr mig inte. Inte på riktigt...

Säg det såhär. Jag var nog aldrig ämad för att blogg. Det är något annat som jag ska göra. Något som jag bra på. Men men. JAg bryr mig inte. Jag lägger upp något när jag känner för det vilket inte är nu men kanske om en stund.

I alla fall så rulllar det på frammåt. Jag klarar mig fint ju! Allt går som en dans.


Fredag: Sluta tidigt, våldgästa Jessica och utgång till Strömpis med fina tjejorna och kanske någon galning

Lördag: Rida, kanske plugga, kanske övningsköra, äta middag på restuarang?

Söndag: Åka till Götet med Emma( Wiiie)

Måndag: träffa Medium


så ser närmsta dagarna ut för mig. Det låter ku. Annars är jag mest ute på fejjen. Shit jag måste sluta med det. Ta en fri vecka och bara skita i skiten.

Nej facebook är inte skit.

 Facebook är livglädje, ångestdämpande. Facebook är som heroin. Fast det vet ju inte jag! <---- (ironi för de som inte förstår mig)                                                                                    ^
                                                                                                    |
                                                                                                    |
                                                                                              (Inte ironi)



peace-minne


Klassen <3 Coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0