Coldplay 090822

Har tyvärr inga bilder från denna underbara kväll tillsammans med Siri. Men det var verkligen jättebra och jättekul att vara där och se dem live. :p Det kändes så skönt med ett avbrott från skolan och allt jag tänker på där 24/7. Men det var verkligen en fantastisk stämning på stadion när de kom igång och spelade sina låtar. Med "Yellow" då de släppte ut hundratals gula balonger utöver publiken :D och "Fix you" Som alltid är så grymt fin var det nu också. Publiken som sjöng med i refrängen och för att inte tala om "Viva la vida" som nog var den mest taggade låten av dem. Det var grymt helt enkelt. Det v ar iofs den första stora konsert jag var på men jag älskade det och ville inte gå hem. Det kändes ju bättre när man fick en liveskiva med sig som man kan lyssna på. Jag kom på hur tråkigt det är utan bilder. Tror nog att jag snor några  från nån sida nu istället. Man får ju inte ha kamera som är stor så jag tog inga bilder därifrån. Men jag får väl sno några. Ja jag gör det nu.



The "shit"



Det regnade konfetti över allt och alla under "Lovers in Japan" Fjärilar i alla möjliga färger. Fint.



Fett taggad publik :p



Chris Martin sjunger för full hals.



/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0