Första dan...

Var vi så många? Var vi överallt för det var ettorna idag. det kändes så i alla fall.

Vi tvåor samlades kl 10 i aulan och ropades upp. det var ett vanligt upprop. Sen gick vi till klassrummet och samlades där istället. Vi är 17 in klassen nu. Bara. Känns konstigt att så många är borta men det blir nog bra med tiden.
Dagen var annars tråkig. Vi fick ett rockigt schema och slutade klockan halv två.

Jag och Siri gick hem till mig. Det var mys. Vi gick på promenad och lagade mat. Mysmys.

e

Mysmiddagmed kyckliggryta och pasta.

Dagens bästa måste ändå ha varit när siri skrämmde en grupp ettor.

Vi var satt ute på en bänk och typ sju flummiga estetettor stod en bit bort och flummade. Siri ser en fluga.
Siri: den här ska jag mosa.
Jag: Gör det du.
siri mosar till den med ett pappaer och skriker sedan jättehögt rätt ut och börjar sprattla med benen.
Alla ettor hoppar till och börjar stirra på mig eftersom jag kollar upp.
Jag: Siri vad gör du. Ta det lungt.
Wttorna Skrattar ch viskar.
Jag(högt) Du skrämmer dem och de tror vi är dumma i huvudet.
Sen gick vi.
Deras miner kommer alltid finnas där hos mig.  Haha det gjorde min dag.



The fraky face :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0