Liseberg

Hejdär.

Mitt första riktiga inlägg på denna blogg. Det kommer från Liseberg. Jag, Cornelia, pappa, Annalena, Siri och Sara (Cornelias kompis) var där i torsdags. Jag, pappa och Siri åkte bil dit och resten tåg. Vi lyssnade på deppig musik ( No idea why ) och spådde min framtid. Jag ska gifta mig med Zlatan. När vi kom dit var det bara att fixa (köpa) åkaband och börja åka som idioter vilket var det vi gjorde. Det var inte å mycket folk men vi fick stå i kö ca 20 min för varje karusell. Men det var det värt. Solen sken och det var bra eftersom vi åkte alla blöta karuseller.  Vi hann med de allra flesta karusellerna(Allt utom "Kaninresan" och "Farfarsbilarna" Det sved att jag inte han åka dem alltså) innan parkeringstiden gick ut och det var dags att åka hem. Annalena fick ta bussen och girlsen och paps fick åka bil hem. Stackars pappa. 
Påvägen hem blev vi ganska flummiga tills halvvägs då Cornelia slocknade hängandes i bilbältet. Där bak sov vi lite mindre. det var lite trångt.
Vi kom hem vid två och då var det bara att gå direkt till sängen utan att passera gå. Jag visste inte vad jag hette.

Dagens najs: Ballder lämgs fram med Sara
Dagens bajs: Att sitta och räkan sekunderna innan man skulle bli nedsläppt i "Höjdsräcken" ( Att bli nedsläppt ska vi inte tala om)


Kolla in Siris fingrar som håller solglasögonen :S

Jag och Siri i Kållerado (Check out the girl's fingers)



Cornelia och Sara vänter på bättre tider.



Kanonen in action. 0-75 km/h på två röda



Jag köpte en ny rosa bil vi körde.




Siri spelade in en tamdkrämsreklam och vi andra tittade på medan vi åkte
Hang hai


Efter som jag såg ut som apa på första bilden kommer en bättre (?)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0