Baby sitter

Iddag barnvaktar jag min yster och min bror. Inte för att de är så mycket behov av det men för att de ska få i sig mat och inte slå ihjäl varandra. Jag fungerar alltså sm funktionär/säkerhetsvakt och kock. Kan det bli bättre? Troligen inte. Kom hem från skolan för en timma och 25 mintuer sen för att vara exakt. Om exakt 35 minuter ska jag börja med mat. Det blir kyckling till middag.

Idag har jag. Förutom att letat upp bilder på snygga killar typ haft världens håltimma. Typ tittat på konstiga youtube videos. Skrattat så jag fått huvudvärk och redovisat om riddardiktning. Gunnar fick mig bara att tappa tråden en gång. Bra för att vara honom lixom. Han är känd för att prata MYCKET.

Vill ni veta en hemlis...?...

...Vill ni?...
...det är ingen hemlis...

...NOT ANY MORE...



Yeah baby love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0