Je m'apelle Hanna

Lite franska i tillvaron. Prov i franska i morgon. 37 glosor och alldeles för många verb. det kan bara bära en väg. Åt skogen. Imorrn ska jag köpa julklappar. Har ingen anning om vad jag ska köpa. Inte till någon alls. Det känns inte helt okej. Dessutom så är det nån, jag nämner inga namn. Men någon viss person blir arton imorrn. Vuxen.

Idag hade vi förövrigt naturkunskap som inte gick lysande. Jag lyckades blanda ihop lite saker. Oops. Hoppas jag bli godkänd. Fick tillbaka några engelska grejer också. Hade alla rätt på hörförstålesen och 40 av 47 på läsförstålesen. Annmarie tyckte att den kunde vara bättre. Jag undrade varför.

Annars har vi inte gjort så mycket. Jag har tränat. Funktionell träning. Det är verkligen super. Visst tråkigt som bara den men ack så bekvämt. Bara att stoppa in in dvd:n och lyssna på instruktören som hjälper dig igenom. 35 minuter senare är du nöjd och glad( det är ju slut) Du behöver inte ens åka tilll gymmet. Dessutom märker man faktiskt att man får jobba vilket alltid är trevligt.

Glöm inte att duscha!

Åt två havreflarn också. Men det var nog allt.

Nu börjar Somewhere over the rainbow. På spotify alltså.

Lite senare ska jag se "Jag ska bli stjärna" Barn i min lillebrors ålder elitsatsar. Spelar tennis 24/7 eller går upp klockan sex för att stretcha innan baletten. Tack mamma, tack pappa för att jag aldrig har behövt elitsatsa.

Nu bär det av till glosland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0