Things we

Vi tar och tar utan att ge. Jag tog en från carro som tog den från linn som tog den från någon annan som säkert inte hittade på det här själv. Jag kunde ha sott den från linn men jag har redan snott från henne så jag snodde från carro.

Namn: Hanna Lovisa Aaltje Schuitema

Tilltalsnamn: Hanna
Födelsedag: 28/9
Ögonfärg: Brun
Smeknamn: Jag hatar det men någon kallar mig Hannis
Hårfärg: Brun
Längd: 159
Höger/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Jag är en våg
Sko stlk: Trettiosex
Är dina föräldrar skilda: Ja
Skor idag: Svarta tygskor
Dina rädslor: Fåglar, grodor, sniglar, igelkottar och fjärilar 
När går du och lägger dig: Runt midnatt.
Bästa minne: Strasbourg och Peace and love

Vem var den senaste personen:
Du pratade i telefon med: Annalena
Msnade med: Oj det kommer jag inte ihåg, troligen carro
Du kramade: Siri
Du skällde på: Det var nog systeryster

Favoriter
Färg: Svart, lila
Djur: Katt och häst
Glass: Choklad, hallonsorbé eller kakdeg
Godis: Choklad
Bokstav: H
Nummer: 1
Tuggummi: Mint
Helgdag: ördag 
Årstid: Vår och sommar
Tandkrämssmak: Någon colgate är det
Radiostation: Mix megapol är det enda jag lyssnar på

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Polis
Hur vill du dö: asgammal
Vem av dina vänner är mest lik dig: Svårt, svårt Mickis
Vem är högljuddast: Siri helt klart
Vem får dig mest att skratta: Vet inte, ingen, alla


Har du någonsin

Varit kär: Faktiskt inte.  
Rymt hemifrån: Nej

Sovit utomhus: Japp
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej men nära var det.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Varit på scen: Nej
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej

Du ?


Svär: för myckrt
Sjunger bra: Nej!
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Nej men jag är inte rädd
Spelar något instrument: Nej
Går till kyrkan: nej
Dansar i regn:  Nej

This or that:
Pepsi, Cola?: Inget.
 jag hatar cola
McDonalds, burger king, Max: Max eller burger king
Choklad, vanilj: Choklad
Jordgubbar, blåbär?: Jordgubbar
Kött, veg: Kött
Tv, film: Film
Adidas, nike: Adidas
Kinamat, mexikanskmat: Mexikansk kinamat
Kakor, paj: Paj och kakor
MTV, VH1: MTV
Blind, döv: Döv

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Ja men det tar lite väl lång tid med vänster
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: hehe, på det dansgolv där folk är  fulla

Senast du:
Skrattade
: Idag i skolan någon gång
Filmen du såg: vet inte
Tuggade tuggumi: Häromdagen
Drog ett skämt: Idag
Sjöng: igår sjöng jag "feel" många gånger, högt!

Random:
Hur många kuddar sover du med: två 
Dricker du mjölk: hell yeah. Mjölk är min nationaldryck 
Person du hatar mest: De på kommunen som tagit mitt busskort, tack för den idioter. 220 kronor mindre i plånboken i månaden  i vinter. Tacktack!
Vad är det värsta vädret: Typ regn och motvind.

Gjort i sommar:

Degat, solat, peaceat, varit på malta, träffat kompisar, degat



Många som kommenterat på facebook att bilden är fin. Och ja ful är den ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0