one more time

Borde egentligen inte blogg nu. Jag ha ringenting att skriva så de tkomme rbara bli ett ändlöst babbel men det är ändå det den här bloggen är tillför. Jag orka ritne visa upp dagens outfit, de tär inte intressan.t Jag kan inte ha en matblogg och ja orkar inte lägga upp fina bilder heller. Vad är det hör? Ingenting.

Nu på morgonen har jag kommit till skolan tidigt trots sovmorgon ochb suttit och jobbat förbrilt med renässansen. det går framåt det där och nu känne rja gmig något lugnare än innan. Igår tittade jag på guldbaggegalan- Johan Glans är grym. men trots det blev jag så sur för att priserna kammas hem av folk som i mitt tycke inte förtjänar det.

I taket lyser stjärnorna fick två priser tror jag. En för bästa regi (OBEGRIPLIGT) som den inte förtjänar eftersom filmen rentutsagt suger.

Sen fick den en för bästa kvinnliga biroll. Den kan ajg väl köpa även om jag tyckte att den kunde ha gått åt någon annan. Det hade varit bättre.

Noomi Rapace fastnade med sin klänning påväg upp för senen. Det var kul. Sen sa hon bara tack, tack och tack.

Jag funderade på hur jag skulle tacka om jag vann och kom på massa bra tacktal värdiga och vitsiga. Om jag bara vann så skulle jag ta scenen med storm. Så se uopp ndär ute i världen snart står jag där och säger "Nämen oj då. Tack mamma och pappa eh. Tack alla" Jag tror nog på det där med nervositet.

Män som hatar kvinnor blev den stora vinnaren av både "bästa film" och "biopublikens pris" och kritkerna hatade det. Jag tycker om den filmen. Den är bra.



Johan Glans




Män som hatar kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0