drömmar jag drömmer ibland (du är hoppet i ett IQ-fritt land)

Jag sitter här och väntar på att emma ska komma för att plugga lite körkortsteori och fika lite. Ivan väckte mig klockan halv sex idag och då gick jag upp och gav honom mat och tömde kattlådan. Sen ville jag sova mer och gick och la mig. Klockan åtta började Ivan bita mig väldigt mycket och då var det bara att gå upp. Jag är fortfarnade sur på honom för det. Han är ju värre en en bebis ibland. Nåja han kommer nog charma mig snart igen.

Egentligen borde jag stänga av datorn för det åskar visst lite. Men kommer den inte närmare så kan det nog vara.

Det är så troligt varmt ute nu. Och kvavt. Så har det varit i flera dagar nu och jag mår inte så bra. Jag får typ vätskebrist hela tiden och mår illa och känner mig allmänt trött och dålig. Men samtidigt så kommer jag ihåg vintern ochatt jag frös hela tiden. Nu har frosten i mitt hår blivit till något mindre kallt men mer svettigt. Typ svett alltså.

Jag vet inte hur jag ska berätta det här riktigt. Jag skulle ha berättat det i förra inlägget men då krånglade det ju så jag struntade i det. Men håll i hatten nu då. Håll i den. Håll...håll...vänta...håll...

...

...Ivan ska få en kompis



Mårran heter hon och visst är hon fin. Vi ska hämta henne efter vi komme rhem från Malta.

Peace and love :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0