När dagen blir kväll...blir natt...när natten blir morgon

Hej. Sitter här och är fasligt trött. Det kan ha att göra med ett visst harry potter-maraton somk ägde rum igår och i natt. Har sett alla sex filmer på rad. Kom hem vid 9. Åt lite frukost sen sov jag. Ja det är väl det.

JAg vet inte vad jag ska berätta mer om kvällen. Det var kul. Lite mysigt sådär att titta hela natten även om ingen av oss såg den femte filmen som ägde rum där vid fyra eller fem.

Ikväll ska jag, hör och häpna, titta på film i mosås. Med Elsa, Matilda och Siri. Men det blir inget maraton :D

Nu snart ska jag och pappa till affären och handla.

Har haft nationella prov i engelska i veckan. Muntligt och skriftligt. Båda gick rätt bra. 

Tänkte det vore kul att veta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0