It's a beautiful life...?

Hello

Jag har kommit hem från min resa med Emma till Göteborg nu. Den innehöll en heö del fina saker. En träff med kicki som jobbar som medium. Helkul och jätteintressant att träffa henne och höra hennes tankar om andlighet och döden.

Vi har också hunnit med att åka tåg vilket jag verkligen tycker är mysigt.

Vi bodde hos världens skönast människa. Moster Maarit. Alltså Emmas moster Maarit. Vilken kvinna säger jag bara. Fem av fem toasters!

Sen kom det ju med en hel del shopping och jag sprang omkring i mina höga klackar och louis vuitton på armen och lekte storbloggare. Det var riktigt kul. HAr tusen blider på mig med korslagda ben och väskan på armen. YAY!
Resan var i alla fall ett riktigt kap Stört skönt att komma ifrån vardagen lite och bara springa runt i göteborg och ha kul.





Blogaholic-pose



Så här kul kan man ha på ett tåg



Och i en bil



Läsa tidningen på restuarang är kul



Rensa kvitton är kul



Att skriva till sig själv är också kul



vara i götet med emma är kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0