Happy ending

Det rullar på som vanligt med en rasande takt. Idag var det t.ex. körlektion. Mycket kul och mycket mycket svårt. Blicken, pilen, filen t.ex. fick det att snurra i huvdet och usch vad jag kände mig dålig. Ja usel. men det var jag inte enligt min lärare. Det var ju bra det i alla fall.

Mitt och Emmas projektarbete går fint framåt. Idag har vi kontaktat två personer som vill kontakta angående vår film.

Ludmilla

Ludmillas dotter Linnea tog livet av sig för två år sedan när hon var endast 14 år och idag bloggar hon om sorgen och livet efter Linneas död.

Henne skulle vi väldigt gärna komma i kontakt med. Om hon har tid att träffa oss vill säga vilket vi hoppas på väldigt mycket.

Lasse

Lasse Gustavson arbetade som brandman men råkade  ut för en olycka och blev svårt brännskadad. Idag föreläser han om att gå vidare efter en sån traumatisk upplevelse och om hur hans liv har förändrats efter det att hans ansikte inte ser ut som det en gång gjorde.

Vi vill alltså komma i kontakt med människor som har olika erfarenheter och åsikter om döden.

Någon som mist någon

Någon som haft en nära-döden-upplevelse

En präst/sjukhuspräst

Samt någon av en annan religion än kristendomen

Har ni tips får ni gärna dela med er så vi kan hitta personer :p





Lägger in en bild på Ivan också :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0