Nytt hår

Hej.


Denna dag har väl varit lite halvdan. Nu kan jag ju också passa på att berätta ( Har hållit tyst på order av Åke) att nu ska klass s2a och s2b slås ihop. Till typ  procent säkert i alla fall. Och ja alla i A är ganska pissigt sura och stämningen har väl inte varit på topp idag mellan klasserna. De är sura och då blir vi i B som är glada för det här oss bara ivägen och också sura. Men så får det väl vara då. Vi får väl se om det blir nått överhuvudtaget. Men har Åke sagt det så.

Iaf så kommer det nog attt bli väldigt spännt mellan klasserna och det kan jag ju förstå. Elva till i en klass som man är nöjd med är ju inte kul. Men men med lite tid kanske det kan lösa sig.

Var och klippte mig idag och såg till att få bort min utväxt också med en tur till H&M. Köpte den där som bara tar tio min. Det var bekvämt men det luktade verkligen fan. USCH.



Ni får leva med att den är sne. Såhär såg jag ut först.


Såhär ser det ut nu. (Lite för mörkt tycker jag)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blev snyggt tycker jag! Alltid kul med lite förändring, har också provat de där 10 minuters varianterna. Jag gör aldrig om det! Trodde jag skulle kvävas i ångorna! Hoppas att det blir lite mindre strul i skolan för dig snart. Hoppas vi hörs och ses snart också för jag saknar dig massor!

Lika många kramar som stjärnorna!

2009-09-09 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0