Övningskört i det city idag.

Har kört mycket idag. Först med mamma och stora bilen och sen med pappa och hans fisbil. Det gick ra båda gångerna. Med pappa körde jag hemf rån stan när vi hade hämtat annalena på tågstationen. JAg fick äran at köra hem och det gick bra.

En sak som irriterarde mig var dock att jag blev omkörd två gånger när jag höll mig till hastighetsbräsningen. Alltså  körde 5o där det var 50. Ändå skulle de köra om bara för en viss jag-övningskör-och-kanske-gör-något-oväntat-skylten satt fast på baken av bilen.

Annars har jag mest strulat med min bloggdesign. Kom på att jag inte alls gillade den andra men den här tycker jag bättre om. Hoppas jag. Nu känns det bra.

En grymt trevlig sak jag upptäckte idag var hur grymt snygg min granne är. Har aldrig sett någon av dem förut för de är nyinflyttade och jag är inte den som går dit och ba "tja jag hörde att ni flyttat in" Iaf har jag aldrig sett någon av dem men det är en mamma och en pappa och två tonårsbarn. Typ i min ålder. Och ja den ena var alltså grymt snygg. :D Honom kan jag ju alltid spana på när jag ska hämta posten eller så. :P

En konstig sak som hönde mig igår när jag cylkade till och från skolan var att TVÅ lastbilar tutade.. Åt mig. Ena påväg till skolan och den andra påväg hem. Påvägen hem vinkade han i passagerarsätet dessutom. Wierd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0