Pluggdag idag

Sitter här med plugget och ja pluggar helt enkelt. Historia, Latin och Engelska. Ska alldeles snart ge mig ut och springa också. Vet dock inte var.

Denna vecka har jag.

Glosor i Latin tills på måndag.

Engelskaprov på torsdag.

Engleskauppsats tills på torsdag.

Historiaprov tills på torsdag.

YEAH!


Igår var det ju bio och filmen var jättebra. Den var... vad ska man säga? Den var fin på något sätt. Se den.

Efter filmen åkte jag och Siri bussen hem. Det var lite smått läskigt eftersom en person som satt snett bakom mig hela tiden sa att han skulle spy och var likblek i ansiktet. Jag var rädd att han skulle spy på mig.

Spyr han, spyr jag, spyr han, spyr jag. 

Han spydde tack och lov inte och jag och Siri kom ospydda hem. Vi tittade på CSI och hade det mys tills vi gick och la oss. Typ klockan halv elva. Jag var jättetrött.




Hopp, hopp, hoppla <3




Jag ser ju jäkligt sur ut men jag gillade hur skuggorna hamnade. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0