Nelly

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



Hejdär. Sista daben på lovet och jag ska snart åka upp på stan och lämna tillbaka en film som jag lånade igrå. Johan Falk. National Target. Den var bra :D Jag ska också passa på att åka lite buss på det nya nätet så jag kan det tills i morgon. Jag har varit lite understimulerad idag och ärför gjort en bikini på nelly.com. Det var skojsigt. Så om ni går in och röstar där genom att följa den fina länken så blir det asbra. Även om ni tycker att den är ful. I så fall får ni väl göra er egen. Man kan vinna massa saker :D

Nej nu ska jag se om jag kan få igång ivan. Han har sovit hela förmiddagen. Han kanske vill leka lite. Fast han snarkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0